"Twingly statistik"

tisdag 2 april 2019

Korta rastrundor...




Matte kunde bara gå korta rastrundor med oss idag för det  blåste alldeles för hårda vindar..Matte hoppas att blåsten ska avta snart för det blir extra jobbigt med andningen då. 

Robban gick morgonrundan med oss lite tidigare än vanligt för han skulle iväg och jobba. Han sökte jobb igår och började jobba idag redan. Snabba ryck alltså!




Albin har tydligen hittat något riktigt intressant för han ville inte gå därifrån





Det kliar...








Dags för nästa runda



...och här fastnade jag en lång stund



Vi väntar på att ett gäng högljudda skolbarn ska passera förbi










Robban kom vid 16-tiden och när han hade ätit middag gick vi ut på en promenad igen



... ett kort stopp vid Coop



Väntar på att Albin ska bli klar med sina toabestyr..



....och här fick han vänta på mig. Robban tycker att jag är duktig som oftast sätter mig intill en papperskorg










Robban i hallen och ropar på mig igen. Han vill gå kvällsrundan nu så att han hinner hem till hockeyn. Jag är inte speciellt sugen på att gå ut men blir ju tvungen förstås...









Det är alltså sjätte matchen mellan Skellefteå - Djurgården. Tyvärr tror inte matte på DIF-vinst hur gärna hon än vill att de vinner. Kunde de inte avgöra vid förra matchen på hemmaplan så lär det inte bli lättare på bortaplan samtidigt som flera mycket viktiga spelare saknas på grund av skador..Vi får hoppas på en bra match ändå...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar