"Twingly statistik"

onsdag 24 april 2019

Tivoli...väntan...oljud




Är klara för kvällsrundan






Och vad gör dom på torget? Jo, de monterar upp ett tivoli för det blir marknad här i helgen. Matte är helt imponerad över hur effektiva, snabba och duktiga tivoliarbetarna är. En av dem kom senare med en jättetjusig schäfer. Åtminstone tyckte matte att den var riktigt riktigt fin...








Robban var ledig idag för han jobbar desto längre i morgon. Här sitter vi och väntar på matte som är inne på Ica...




Jag la mig halvvägs under bänken för att komma undan solen





Och här sitter vi i parken och väntar på Robban som är inne på Torgkiosken




Albin undrar vart Robban tog vägen?









Robban tog sedan en långpromenad med oss















Idag kom grävmaskinen tillbaka för att fixa till marken framför garagen




Iris var den enda som ville vara ute på balkongen tillsammans med matte. Varken Albin eller jag gillade det höga oljudet från grävmaskinen









Nu ligger katterna och vilar. Tydligen har Leo bestämt sig för att ha dynan som sin sovplats nu, åtminstone ett tag framöver kan jag tänka mig. Hans sovplatser brukar variera efter ett tag men när han har bestämt sig för en plats så vill han inte gärna flytta på sig...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar