"Twingly statistik"

söndag 26 januari 2020

Grattis Albin!...



Grattis Albin som fyller 8 år idag!





...och det firas med köttbulle/leverpastejtårta. Så gott! 


Hoppas bara att Albin inte blir dålig i magen. Den är ju jättekänslig hos honom men det är inte min tack o lov...





Vi har tagit den vanliga långpromenaden. Det var +7 grader men kändes riktigt kallt tack vare den hårda blåsten.
Jag känner doften av god mat. Det visade sig att de grillade korv och hamburgare utanför ishallen....









Albin och Robban väntar medan jag utför mina toabestyr...



....och Albin är på sitt vanliga toaställe




Annars har det varit glest med folk ute även om vi fick syn på en hundägare med en liten hund en bra bit ifrån oss



Vi stannade vid Ica. Robban fick gå in och köpa leverpastej till födelsedagstårtan




Albin har fått syn på den mycket vackra vita storpudeln som springer runt den stora granen med sin matte. Min matte tror att de tränar inför någon utställning. De brukar vara på torget och träna ibland och det är ett fint par tillsammans...







När ska vi fira Albin? Jag märkte nog när matte fixade till tårtan...



Det tror jag att Albin också undrar?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar