"Twingly statistik"

onsdag 15 januari 2020

Promenader o åter promenader...




Matte inte hunnit med mycket mer än våra promenader idag  eftersom hon har tagit alla promenaderna själv och hon bara tar en hund i taget. Och jag lovar att det blåste mycket hårda vindar, framför allt under långpromenaden på förmiddagen. Tror nästan att det var värre än igår till och med...



Riktigt intressant..




Jag hörde någon mysko smäll men den kom tydligen från någon bil



Här står jag utanför apoteket. Matte är inne för att hämta ut sina mediciner. Dessutom köpte hon ett vristskydd för hon har inte kunnat stödja på höger fot de senaste dagarna..Hon vet inte vad det beror på, har stukat den kanske?









Inte lätt att gå i den starka motvinden




Och här står Albin och gäspar medan matte plockar upp efter honom




Albin kollar in en hund som han ser på långt avstånd. Annars har det varit tunnsått med hundar och människor dag också. De behöver kanske inte gå ut när det blåser så här?





På eftermiddagen hade vinden mojnat något men det var långt ifrån vindstilla



Och inga rådjur såg jag heller



Jag hör en hund skälla men jag ser då ingen




Framför Albin och matte går en förskolegrupp som är på väg till ishallen




Matte har redan parkerat elrullstolen här inne så hon ska snart linka ut med oss så att vi får kvällskissa. Det blir alltså ingen längre runda och det är jag mycket tacksam över




Leo har parkerat sig på elrullstolen. Han väntar nog på att vi ska gå kvällsrundan så att han får sitt kvällsgodis och det gör faktiskt jag också....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar