"Twingly statistik"

tisdag 26 januari 2021

Grattis Albin!....Ljuvligt väder....hundmöten...

 


Grattis Albin som fyller 9 år idag!




Det firades med köttbulle- o korvtårta. Eftersom Albin har en mycket känslig mage vågade inte matte lägga på något annat..




Matte fick skära upp tårtan i mindre bitar, för annars vet han inte riktigt hur han ska få i sig den. Han äter så försiktigt medan jag glufsade i mig min och sedan fick jag stå och titta på när han åt upp sin och inte lämnade han kvar något heller.. Min försvann i ett huj...Gott var det i alla fall...





- 7 grader i morse och en hel del snö






Vi har varit till närbutiken på andra sidan stan för matte skulle hämta ut ett paket från apotea. Dessutom var vi iväg och kastade sopor i containrarna. Nu väntar vi på matte som hämtar elrullstolen. Vi ska gå långpromenaden och nu är det riktigt skönt väder, sol och -4 grader




Där kommer tre dvärghundar men de låter som om de var ännu fler...Så fort det är fint väder dyker det upp hundar som jag aldrig har sett förut...Konstigt!




Nu kommer det hundar från alla håll...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar