"Twingly statistik"

torsdag 10 oktober 2019

Födelsedag....duggregn....lydnadsträning...




Idag fyller jag 9 år. 




Jag tackar så mycket för alla gratulationer som jag har fått under dagen...Det värmer! 😍


Matte gjorde en liten köttbulle/leverpastejtårta till mig. Så gott! Ja, Albin fick ju en också förstås. Hoppas nu att hans mage tål den bara...

Jag tror att jag får något extra godis i kväll också eller jag hoppas det i alla fall...






Dagen började väl inte så kul då det duggregnade under hela morgonrundan. Skoleleverna som vi mötte såg inte så muntra ut de heller då de var på väg till idrotts/fotbollsplanen klockan åtta på morgonen för att ha idrottslektion..Såg sedan att de fick jogga runt hela planen...








Tack o lov var det uppehåll i regnande under långpromenaden....Då mötte vi flera förskolegrupper och de var desto gladare. Vet inte vart de skulle gå eller vad de skulle göra? Flera av barnen hejade på mig men på avstånd förstås för jag är inte så förtjust i närkontakt med barn...



Albin håller koll på mig då jag fick strosa runt lite på egen hand. Han blev lite orolig när jag försvann in i buskagen en stund..





Lite lydnadsträning på gång...Albin var så duktig..







I kväll är det hockeymatch mellan Rögle - Djurgården nere i Ängelholm. Rögle leder serien för närvarande och DIF är trea. Tyvärr saknas tre viktiga spelare i DIF men vi får hoppas att det går bra ändå...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar