"Twingly statistik"

torsdag 17 oktober 2019

Inköpsrunda...ledhalsband...soffhundar......




På förmiddagen åkte vi först till Djurkliniken i Arboga för att köpa Albins specialfoder. Dessutom köpte matte ett var sitt ledhalsband. Det börjar ju blivit mörkt ute nu.....


Mitt ledhalsband

...och Albins


Därefter fortsatte vi till Granngården för att köpa torrfoder till katterna, Dentastix och hundkex till oss hundar....



Så gott!


Sedan åkte vi vidare till zoobutiken i Köping för att köpa kattsand, bajspåsar och ett nytt tygkoppel åt mig. Matte  tycker att mitt börjar bli lite fult och slitet....Robban köpte prylar till akvariet, mat till sköldpaddan och kattsand till deras katt...








Vi har i alla fall hunnit med att gå två långpromenader idag. På den senaste började det att duggregna igen. Trist!



Blir utskälld av två små dvärghundar. Det finns många små bjäbbiga hundar i den här stan





Tyckte att jag hörde något mysko ljud men ser inget konstigt...






Väntade på matte utanför biblioteket. Hon hämtade en bok som hon har reserverat









Bilder från den senare promenaden då det började att duggregna. Där framme går en jättefin liten schäfervalp...



Robban och Albin väntar in mig. Jag gjorde ett av mina tvärstopp som matte ogillar men jag kände mig tvungen då det fanns en intressant doft som noga måste undersökas...







Tror att Albin har blivit en riktig soffhund han också



Jag har ju varit det sedan dag 1 hos matte...









Just nu spelar Djurgården - Skellefteå AIK och det står 1 -1 efter första perioden. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar