"Twingly statistik"

lördag 12 oktober 2019

Hundmöten....långpromenad....fika...




Morgonrunda vid åttatiden. Skönt att det är uppehåll i regnandet i alla fall



Ovanligt nog mötte vi många hundar vid den tiden på morgonen. Här kollar jag in en hundägare som kommer med sina fem cocker spaniels...




.....och nu fick vi möte med tre fina siberian huskys. De såg ganska så unga och nyfikna ut. Jag har inte sett dem tidigare




....och strax därefter fick jag syn på Robban och Albin. Matte släppte iväg mig så att jag fick hälsa



Kopplen har slingrat sig runt Robbans ben...








Vid elvatiden tog vi en långpromenad...




Albin och Robban väntar in oss medan jag var tvungen att gå på toa...




Albin passar på att äta lite gräs



Och här står vi vid Lenas café. Matte och Robban ska fika...






När de var klara hade Robban med sig korv ut till oss 



...så gott!





...på väg mot Ica och nu började det att duggregna igen. Så trist!




Vi väntar medan Robban är inne och köper potatis. Inte skönt alls i blåsten och regnet. Vädret ändrar sig fort...







Djurgården tog en skön vinst nu på eftermiddagen när de vann mot Malmö med 4 - 0.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar