"Twingly statistik"

lördag 19 juni 2021

Fläktar skönt.....promenader....

 



Matte tog ut oss på våra långpromenader drygt en timme tidigare än vanligt. Det var riktigt skönt väder då, eftersom det inte hade hunnit bli så varmt och så fläktade det svalkande...



Albin kollar in en person som går med lite annorlunda kroppsrörelser. Jag är dock känsligare än honom när det gäller hur folk går när vi möter dem men så är jag vakthund också. Det kan man inte påstå att Albin är...Matte måste faktiskt hålla lite koll på mig vid vissa möten...Jag har skrämt några personer tidigare men det är inget att vara stolt över, säger matte...







Matte åkte ner till caféet för att hjälpa Robban. Hon var där i cirka tre timmar. Det var ganska så lugnt idag.Tror att det var mest räksmörgåsar som såldes...







Hon tog ut Albin på en promenad när hon kom hem men nu var det varmare än på förmiddagen....





Albin la sig i skuggan ett par gånger på den korta promenaden



Tänk att de orkar spela fotboll i den här värmen...29 grader



Jag sökte också upp skuggiga partier...





Äntligen på väg hem...







Vi ska strax ta en kvällspromenad. Meningen var att Robban skulle följa med men han står och steker hamburgare nu på Lenas café, så matte får ta ut oss själv. Albin får gå först som vanligt...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar