"Twingly statistik"

onsdag 2 juni 2021

Promenader som vanligt...hundmöten

 


Den här dagen har också bestått mest av promenader i den sköna vädret, även om matte tyckte att det blåste lite väl hårt emellanåt..




Albin var så duktig när vi mötte en golden, ett av hans hatobjekt. Han gjorde inte en ansats till att göra utfall men det lugnet varade inte länge. En stund senare mötte vi hatobjektet nr 1, den stora vackra schäfern och då fick Albin totalt frispel...



Jag tyckte att goldenhannen såg riktigt trevlig ut...







Får vänta in Albin och Robban som kommit på efterkälken...



...där kommer de äntligen



Det blev ett stopp vid Ica. Matte skickade in Robban för att köpa grönsaker...



Jag passade på att vila under tiden...







Och Albin gäspar som vanligt. Idag har matte hängt ut tvätt på tork, högt som lågt







Är ute på ytterligare en promenad och hamnade bland elever som slutade skolan för dagen. Det var ett himla liv vid busshållplatsen....



Jaha, så blev jag utskälld av de två dvärghundarna igen..









Mitt bandage har halkat ner på benet, så Robban försöker fixa till det. Det är inte helt lätt att få det att fästa runt armbågen. Idag har jag rött bandage, igår var det vitt. Jag gillar det inte alls....








Och Iris har lagt sig på sitt nya favoritställe. Hur skönt nu det kan vara?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar