"Twingly statistik"

måndag 7 juni 2021

Lugnt....regnskurar...


Jag och Albin är ute på förmiddagspromenaden. Skolan har tydligen friluftsdag för det är skolelever precis överallt....



Förskolebarnen har också några aktiviteter för sig på fotbollsplanen. Man hör dem på långt håll




Och Albin har varit på toa...



Det är väldigt kvavt, tycker jag...




 ...det verkar Albin också tycka. Han gäspar och flämtar om vartannat





Efter lunch följde Albin med Robban och Lena. De skulle till Snabbgrossen i Eskilstuna för att handla. Matte och jag har bara tagit det lugnt....



Det har kommit några regnskurar under dagen och jag hörde även åskan på långt håll så jag är glad att vi höll oss hemma....







Vi har precis varit ute på en lite längre promenad. Det var lättare att andas nu och riktigt skönt ute efter regnet...



Albin kollar in ett gäng grabbar som åker på sina elsparkcyklar



Det var länge sedan som jag såg den fina Siberian huskyn som springer bredvid sin cyklande husse...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar