"Twingly statistik"

onsdag 13 april 2016

Dunderförkyld....rådjur




Det var klart och vindstilla men lite kyligt ute i morse också



Robban tog morgonrundan med Albin. Matte mötte dem i källargången när hon kom från tvättstugan som hon hade i morse i stället för igår








Matte vaknade dunderförkyld med feberfrossa så det har bara blivit kortare promenader idag. Robban mår inte bra efter operationen så han kan inte gå så långt han heller.






















Eftermiddagsrunda förbi idrottsplatsen






Det var hur mycket barn och ungdomar som helst i skateparken




Vi stod en stund och tittade på när de åkte på sina skateboards och kickbikes. Det ser jätteroligt ut och de är så duktiga...




Albin kollar in en storpudel. Han var duktig och stod bara helt stilla medan hunden passerade förbi



Jag ser Robban och Albin på andra sidan vägen och då kom  postbilen som jag inte alls gillar....


Nu kommer de äntligen. Jag vill gå in nu...














Vi har varit ute på balkongen flera gånger idag för att kolla efter om det händer något spännande men det kan jag inte säga att det har gjort. 

Albin blev förstås arg när han fick syn på Timo men det är allt och helt onödigt anser jag...Konstigt nog säger han inget när andra hundar passerar förbi....











På förmiddagen dök den här upp utanför huset. Tänk om jag hade varit ute då!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar