"Twingly statistik"

fredag 15 april 2016

Stormvindar....plockepinn....sandhögar....



Om det blåste igår så är det inget mot vad det har gjort idag. Det har varit rena stormvindarna. Inte alls skönt....




Ska jag våga gå förbi den stora lastbilen? Den tar ju upp hela gångvägen. Matte sa att det gick bra och fortsatte bara att gå....



Jag gillar inte så stora fordon och bullrar gör den också....




Det ser ut som rena plockepinn för de har lagt ut hur många stolpar som helst längs hela slänten


















Albin får alltid fnatt när han får springa i sandhögarna




Han har jätteroligt ser det ut som




Han försöker anfalla Robban men han måste ta det lite försiktigt



Här hittade han en intressant grushög i stället




Två hundar skäller argsint inne på idrottsplatsen. Det låter som om de inte gillar varandra



Vad är det för litet kryp på marken egentligen?





Så fina blommor såg vi också...
















Vid 17-tiden kom Carina och hämtade Robban för att skjutsa honom till Ica Maxi så att han kunde handla varor som saknas. Både Albin och jag kände igen bussen. Jag ville springa ut men det fick jag inte.....

Carina har jobbat hela dagen. Nu har hon väntetid fram till 20.30 då hon ska hämta gruppen vid vårt lokala bryggeri för att köra dem till Stockholm igen. En lång arbetsdag alltså.....

Matte värmde lite köttfärssås och pasta till Carina så hon får någon mat i sig.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar