"Twingly statistik"

lördag 30 april 2016

Ekorre....Felix....Valborg






Oj, vad var det?



Jo, det är ju en ekorre



Albin har också fått syn på den....




Hur fasiken ska jag komma åt den?...Jag blev så upphetsad så jag började skälla men det hjälpte ju inte....




Vi får fortsätta vår promenad utan ekorrjakt




Albin hittade en boll men den var ju ganska så trasig....




Robban och Albin väntar in matte och mig....Jag var tvungen att gå på toa...






Skräp överallt...




Albin kollar in ett gäng kajor....















Det är inte bara vår konung som fyller år idag. Det gör även Carinas katt Felix som blir hela 14 år gammal.



Grattis Felix!








Grattis på 70-årsdagen!

Carl XVI Gustaf


Bild från Kungahuset










Önskar alla en glad och trevlig Valborg!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar