"Twingly statistik"

lördag 28 april 2018

Korvträd....trädgård....



Vi tog en skogspromenad på förmiddagen. Matte hade äntligen köpt korv så nu fick vi leta korv i träden. Det roligaste jag vet....






...till och med Albin var nu mer intresserad 





....och hittade alla sina korvbitar




 Han ansträngde sig verkligen till skillnad mot vad han gjorde vid hundgodisträden




Matte hade tappat en korvbit på marken och den hittade han också



Han kollar om jag är klar...



Jag tog några extra varv för att se om jag hade hittat alla bitar och det hade jag förstås gjort




...och undersökte marken runt träden noga för att vara säker på att det inte fanns någon mer bit





Lite nytt gott gräs måste jag ju också passa på att äta...








Efter lunch följde vi med Robban hem. Vi var i trädgården medan han fixade lite med bilen. Tyvärr tog inte Robban några bilder på oss. Albin satt mest och filosoferade medan jag sprang runt och kollade av det mesta. Jag såg också till att folk inte gick för nära staketet. En äldre dam sa till Robban att det måste vara skönt med en vakthund.



På väg hem till matte igen. Albin är fundersam och mycket intresserad av tivolit. Idag var där massor av folk och det beror nog på att vi har haft fint väder hela dagen. Nu har de packat ihop och ska dra vidare.













Dagens aktiviteter har tagit på krafterna


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar