"Twingly statistik"

lördag 11 augusti 2018

Skotträdd......kosttillskott.....åska igen..




Under hela förmiddagen har det varit ett evigt pangande på skjutbanan. Den ligger en bra bit härifrån men det hörs som om den var alldeles intill. Vi åkte till skogen för att ta en promenad men det hördes lika högt där. Jag var skitskraj minst sagt....Är det inte åskan så är det pangande på skjutbanan. Så jobbigt...


Skakar som ett asplöv och vill helst inte gå vidare



Jag vill åka hem men Albin ska förstås hoppa upp och balansera på en massa stenar



...och så en sten till. Inte har han bråttom och gäspar gör han som vanligt




Vi mötte en annan hund som också hette Albin. Hans matte skulle förstås stanna och prata med min matte. Albin skötte sig bra men den andra hunden var inget hot. Han såg närmast lite orolig ut tycker jag...



Här gick vi undan för att låta en golden passera förbi. Det är ju inte Albins favoritras precis. Jag kunde inte alls koncentrera mig för nu hörde jag skott igen...




Jag lovar att jag hoppade självmant in i bilen när skogsrundan äntligen var klar....









Albin däremot verkar helt oberörd av allt skjutande











Robban hörde av en hundägarkompis att hon gav sin rädda hund ett kosttillskott som hjälper hennes hund att hålla sig lugn..

Vi åkte till Granngården i Arboga för att köpa kosttillskottet MaxRelax

Ja, matte tänker prova det här nu för det är inte bra för varken mitt hjärta eller binjurarna att jag blir så fruktansvärt uppstressad så ofta
MaxRelax är ett tillskott som balanserar rädsla och oro hos din hund. MaxRelax hjälper hunden att koppla av och bidrar till mental balans så att din hund kan värdera obehagliga, upphetsande eller ovana situationer på ett lugnare sätt. 

Innehåll: Tryptofan, thiamin, magnesium och jästkultur
Det är ett pulver som man strör på maten. 
Det är godkänt av Jordbruksverket.






På rastrunda längs Arbogaån



 Jag kan fortfarande inte helt koppla av.....












Det är ju nymåne idag. Som alltid vid denna månfas är det en bra tid för att starta nya projekt, ändra livsföring etc. Och som vanligt kan en massa strul med tekniska prylar och olyckor inträffa. Se upp i trafiken och var försiktig med eld!










Och nu börjar helvetet igen. Så typiskt! Vilken tur att jag nyss var ute och gjorde mina behov för nu går jag inte ut något mer i kväll. Det dundrar och blixtrar men det har inte börjat att regna ännu. Hoppas att det här går över snart!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar