"Twingly statistik"

fredag 24 augusti 2018

Stora rastgården igen.....




Vi åkte till Arboga idag igen och då tyckte matte att vi kunde åka till den stora hundrastgården så att vi kunde få  springa av oss när vi i alla fall var där....



Nu blev det inte så mycket springa av precis......



....som vanligt höll sig Albin i närheten av matte eller Robban



Robban försökte få igång Albin men det gick inte så bra



...och här sitter Albin intill matte




...medan jag undersökte hela området





...spännande dofter





Matte ropade på mig när vi skulle lämna rastgården men jag hade inte så bråttom utan tog god tid på mig innan jag kom  fram till henne












Jag brukar sällan gå ut på balkongen men här håller jag matte sällskap medan hon satt och läste. Plötsligt började det spöregna så vi fick gå in och sedan har det regnat mest hela eftermiddagen....


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar