"Twingly statistik"

onsdag 19 september 2018

Kottar....hundkex....skogen




Det blev en sen morgonrunda igen eftersom det tar tid för matte att bli så pass okej så att hon kan gå ut och inte blir det lättare med andningen när det blåser så hårt...



...fasiken vad det rasar ner kottar från trädet. Bäst att se upp här




När det var dags för matte att ta ut Albin hörde vi att Robban kom i trappan. Han gick Albins runda i stället.....






På hemväg från Örebro hade Robban stannat till vid Granngården i Arboga och köpt kattmat, kattsand och kattgodis. Vi fick bara hundkex. Ja, jag ska egentligen vara glad för det eftersom matte håller stenhård koll på vad jag äter. Hon säger att jag måste gå ner i vikt igen. Nu får jag en Dentastix och två kex varje kväll och ingenting annat på hela dagen mer än de små matportionerna. Inte undra på att jag är hungrig jämt!











Vi tog en skogspromenad i lagom varmt väder om än lite väl  blåsigt





Det finns hur mycket intressanta dofter som helst att undersöka




Nu har vi gått hela rundan...







Vi väntar på att Robban ska ta kvällsrundan med oss...





Albin är nöjd när han får vara ute på balkongen igen. Det var några dagar sedan sist. Idag är det tillräckligt varmt och framförallt så regnar det inte...Det är faktiskt 20 grader varmt fast klockan närmar sig sex.....









Bild från kvällspromenaden igår då Lena följde med matte och oss hundar











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar