"Twingly statistik"

torsdag 6 september 2018

Promenader.....Albin lugnare idag...



Albin är lugnare idag och liknar mer sitt vanliga jag....


Förmiddagspromenad med matte i regnväder




Han tog sig tid att undersöka en massa dofter

















Albin försökte till och med att leka med Iris men hon hade ingen lust alls. Jag tror att hon tyckte att han var lite väl framfusig i sitt uppträdande 










Albin får alltid gå ut före mig med matte. När det var min tur så hade det slutat att regna och det var jag tacksam över.....



Intressant!



Jag får nästan dra matte uppför sluttningen










Och så var vi ute på eftermiddagspromenaden.....


Här iakttar han en liten spanielhund




Ska jag skrämma bort fågeln eller inte? Äsch, jag låter bli












Och nu har vi precis gått kvällsrundan tillsammans med Robban. Det är riktigt skönt väder!




De spelar visst fotboll på alla planerna i kväll...











Mellan promenaderna har vi bara slappat








Iris favoritstol



Och så Leo som vägrar flytta på sig när matte bäddar och där ligger han kvar i flera timmar. Matte låter honom hållas...




Albin är sur för han får inte vara ute på balkongen när det regnar....


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar