"Twingly statistik"

måndag 10 september 2018

Uppbunden...regn....skjutbana



Det var inte så kul att stå uppbunden ända ute vid bilvägen precis men matte var tvungen att skicka iväg en bok som hon hade sålt och det fanns ingen annanstans att binda upp mig vid Coop. De håller ju på att bygga om där utanför och har tagit bort allt som det gick att binda fast mig i tidigare. Nu tog det inte lång stund innan matte var klar så det gick bra.




Albin ute på sin förmiddagsrunda. Här kollar han på skolelever som är ute och leker..De är ganska så högljudda...











Sedan kom regnet och det precis när matte skulle ta nästa promenad med oss 




Albin bryr sig inte om ifall han blir blöt....




...men det gör jag så jag hade bråttom hem










För övrigt har det varit en riktig slappardag




Albin är sur för att han inte får vara ute på balkongen








Robban kom och tog kvällsrundan med oss. Då fick jag också bråttom för nu var de igång på skjutbanan igen...Synd för nu hade det slutat att regna!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar