"Twingly statistik"

lördag 30 mars 2019

Blåsigt....promenader...spyor...




Efter morgonrundan lägger jag mig under matbordet och väntar på min frukost. Jag får inte den förrän matte har käkat klart. Det är så jobbigt att vänta men jag försöker att slappna av....





Idag har det varit 10 grader varmt men det blåste riktigt kraftiga och starka vindar, vilket gjorde att det kändes kallare än det var



Albin var riktigt duktig när en högljudd cockerspaniel passerade förbi oss. Först tänkte han gruffa emot men ångrade sig...




Och så försökte jag sprätta med bakbenen igen men det gick inte så bra...




Många barn och ungdomar på fotbollsplanerna idag...




....där borta spelar tjejlag




...Albin har tydligen upptäckt något riktigt intressant






Leo är verkligen duktig. Han satt på bordet i vardagsrummet men plötsligt rusar han snabbt iväg genom rummet och  hallen och in i duschrummet för att kräkas i kattlådan. Det gör han varje gång han behöver spy. Han är så renlig av sig den katten. Det skulle aldrig Iris göra utan hon hade bara rest sig och spytt rakt ut där hon var eller gömt sig bakom soffan eller något annat svåråtkomligt ställe. Tack o lov kräks hon sällan men det händer...



Aptiten är det dock inget fel på för direkt efteråt käkade han glupskt upp sitt våtfoder...









Är mätt och belåten så det är dags för vila...





Albin håller koll på hockeymatchen, Färjestad - HV71. Av två onda ting hoppas matte på HV71-vinst och efter halva matchen leder de med 1-0...















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar