"Twingly statistik"

fredag 29 mars 2019

Promenad...vårtecken...





Och Albin gäspar stort som vanligt. Vi har gått en promenad och stannade till vid Ica för matte skulle köpa frukt och grönsaker.




Robban undrar vart jag är på väg? Jag ville gå närmaste vägen hem för jag tycker att vi har varit ute tillräckligt länge nu. Och så vill jag hem och äta lunch. På grund av Albins känsliga mage får vi mat tre ggr/dagen i stället för två och det tackar jag inte nej till för jag är alltid hungrig...






Vi såg årets första humla, ett riktigt vårtecken alltså. Tyvärr hann den flyga iväg så det blev ingen bild på den..Jag var lite för närgången och nyfiken antagligen...




Som vanligt på fredagar så hade matte tvättstugan i morse...



...och Robban erbjöd sig att dammsuga, något matte blev tacksam över för det fälls mycket hund- och katthår i den här bostaden, framför allt fäller Albin och Leo mycket...









Vi undrar om det inte är dags för matte att göra i ordning kvällsmaten nu?







Jag vet vad matte ska göra i kväll för nu är det dags för fjärde matchen mellan Skellefteå AIK - Djurgården. DIF leder med 2-1 i matcher men i kväll blir det nog svårare för DIF på bortaplan. Bäst av sju matcher är det som gäller...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar