"Twingly statistik"

onsdag 20 mars 2019

Ny runda...vårdagjämningen...






Idag har det varit underbart skönt väder även om det var mulet när vi gick långpromenaden. Senare tittade solen fram och nu är det +10 grader



Här står vi och väntar på matte som är inne på kommunhuset för att lämna några papper



Sedan tog vi en ny och extra lång runda genom stan. Så kul med att besöka nya platser och få undersöka nya spännande dofter...




Självklart och som vanligt satte jag mig ner och bajsade när jag kände att jag behövde det. Jag är inte så noga med underlaget även om matte tycker att det är onödigt att sätta sig på trottoaren när vi precis har gått över en stor gräsmatta




Albin är mer noga med sina toaplatser...






...så han väntade tills vi kom till nya gräsytor





Vi gick förbi skolan också och självklart kom barn och ville klappa mig men se det fick de inte..Tack o lov säger matte alltid ifrån för hon vet att jag inte gillar det...






Idag är det vårdagjämning och det betyder att vi går mot ljusare tider. Låter jätteskönt tycker jag som inte alls gillar de mörka kvällarna....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar