"Twingly statistik"

måndag 4 mars 2019

Skitväder....brevbärare




Robban tycker att det är ett riktigt skitväder ute och jag kan nog hålla med honom för det kom ännu mer blöt snö idag...




Jag kollar in en terrier som kan vara ganska så uppkäftig...




...och nu fick Albin också syn på honom. Konstigt nog var terriern tyst idag och Albin höll sig också lugn









En sådan här dag är det skönast att ta det lugnt...Jag tycker inte om att plaska runt i blöt snö och slask...







Brevbäraren fick sig en ordentlig utskällning idag igen men han får skylla sig själv eftersom han knackar på dörren även om nu matte tycker att det är snällt av honom. Äntligen kom böckerna som skulle varit här för cirka en månad sedan. Man kan ju undra var de har hållit hus, framför allt när de kommer från olika avsändare i två olika paket och båda dyker upp samtidigt? Brevbäraren kan ju inte rå för att Postnord är ett uruselt och opålitligt företag, säger matte som tycker att det är onödigt av mig att skälla ut honom...Jag håller inte med henne...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar