"Twingly statistik"

söndag 3 mars 2019

Omväxlande väder....





Igår var det vårväder och idag vinter igen. Det ändrar sig fort måste jag säga




Jag hade bråttom ut i morse för jag ville snabbt in igen och få min frukost



....men jag blev besviken av den blöta snön som piskade mig i ansiktet





Albin såg inte så road ut han heller. Vi har överhuvudtaget inte sett till många själar ute under dagen. Folktomt och hundfritt...

Och matte har inte varit ute på hela dagen. Bäst för henne att hålla sig inomhus med tanke på blåsten, snöandet och den 96 % höga luftfuktigheten tyckte Robban...









Igår sol och barmark. Betydligt skönare väder då måste jag säga





Albin väntar medan jag är på toa



...och efter toabestyren försöker jag sprätta men det gick ju lite si så där...



Albin kollade efter den stora snygga schäferhannen men han låg inte ute i sin trädgård som han brukar göra...till Albins besvikelse förstås







Matte trodde inte sina ögon när hon såg Leo stå och dricka ur vattenkaraffen men han har väl lärt sig av Iris kan jag tänka mig..Det är sällan man ser honom dricka vatten  överhuvudtaget.....





Och Djurgården vann nyss matchen mot Elfsborg med 3-2 i Svenska Cupen och vann också sin grupp. Bravo!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar