"Twingly statistik"

fredag 8 mars 2019

Ruggigt väder...bullar...




Det var riktigt ruggigt väder idag. I morse uppehåll men snart kom duggregnet som sedan övergick till hårt snöblandat regn. Stark blåst hela dagen...brr




På den smala grässträngen utmed staketet satte jag mig för att bajsa...Robban tyckte att det var onödigt eftersom vi tidigare hade gått över stora gräsmattor men jag kan ju inte bestämma när jag blir nödig och jag är inte så noga med var jag sätter mig.....




Nu börjar duggregnet tillta...










Står utanför biblioteket och väntar på matte som ska lämna tillbaka böckerna som hon lånat..








Matte fick en stor plastkasse med jättegoda bullar som Lenas brors sambo har bakat så nu är frysen full...Nej, jag har inte fått smaka men det luktade så gott...








Nu har vi djur intagit soffan så matte får nog sitta någon annanstans om hon inte vill trängas med oss. Väntar på kvällsrundan...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar