"Twingly statistik"

söndag 17 mars 2019

Skitväder....ögonkontakt...soffhäng




När vi gick ut vräkte regnet ner och därför har jag täcket på mig. Under promenaden kom snön så det blev vitt på marken men det var bra blött, något som jag inte alls gillar...

Resten av rastrundorna fick Robban ta. Det visade sig vara  vansinnigt av matte att gå ut i den här fuktiga luften överhuvudtaget...



Albin gäspar efter hundmötet men han var duktig när tre hundar med deras matte passerade förbi. 



Matte tror att det var eskimåhundar. Vi har aldrig sett dem förut






Igår var det bättre väder även om det var grått och mulet men det var torrt i alla fall.... 





Som vanligt väntar vi på att en främmande hund ska passera



Matte var tvungen att gå till Ica igår också. Alltid saknas det något..




Albin tar ofta ögonkontakt med Robban eller matte...



...det gör inte jag, åtminstone inte när jag vet att det snart är matdags. Äntligen närmar vi oss hemmet...







Vilopaus mellan rastrundorna



Soffhäng på de här två också




Leo är noga med sin skönhetssömn och då vill han inte bli störd









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar