"Twingly statistik"

torsdag 28 mars 2019

Varmt men blåst....




När vi gick långpromenaden så var det +13 grader varmt så matte kunde ta en tunnare jacka idag. Men det blåste rejält igen så det blev ändå jobbigt för henne.




Vilopaus. Trots att matte inhalerade astmamedicin precis när vi gick ut så var hon tvungen att göra om det efter en halvtimmes promenad på grund av blåsten.





Kan vi inte gå vidare nu?




Albin kollar på några grabbar som sparkar boll. De för faktiskt ett himla liv...




Robban fick ett viktigt telefonsamtal så vi blev stående här en stund




Trodde först att jag kände ett par personer som jag fick syn på men så var det inte...









Brevbäraren blev ordentligt utskälld av mig idag igen. Jag gillar inte alls att han knackar på dörren och sedan får han vara hur snäll som helst som tar med sig försändelser hem så att matte slipper gå till Coop. Han skrattar bara åt mig men matte blir inte lika glad...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar