"Twingly statistik"

torsdag 7 mars 2019

Slask...stressad...stretching




Vi tog en stadspromenad idag igen. Det var slaskigt värre och riktigt ruggigt väder. Får hoppas att det inte fryser på igen för då lär det bitvis bli riktigt halt...




Vi låter en stor svart hund passera förbi innan vi går vidare..



Nu vill jag hem. Jag tyckte att jag hörde ett skott även om ingen annan gjorde det...



...men vi skulle gå vidare. Jag kände mig fortfarande stressad



Albin kollar in några högljudda skolungdomar











Stretching på gång...








Matte har nu läst "Dolda mördare" av Lynda La Plante, en bok som hon lånade på biblioteket. Författaren bakom TV-serien "I mördarens spår".

Huvudpersonen är den unga Jane Tennison som befordras till kriminalassistent i London och snart blir involverad i sitt första mordfall. Boken är intressant och bitvis spännande samt full av intriger men ändå tyckte matte att den kändes lite för lång och seg.









Väntar på Robban som skjutsade Lenas bror till Köping där han skulle hämta ut sin bil från verkstaden...








Strax börjar hockeymatchen Rögle - Djurgården nere i Ängelholm och den kan ju sluta hur som helst. Matte tycker att DIF:s spel är lite som en berg-o dalbana och dessutom är viktiga spelare fortfarande skadade så hon har inga större förhoppningar på vinst även om hon försöker vara positiv...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar