"Twingly statistik"

onsdag 14 augusti 2019

Lugnare dag men spänd ändå...





Dagen har varit lugnare men jag är ändå på helspänn för man vet aldrig när det ändrar sig...






Vi tog en promenad på förmiddagen som vanligt. Jag ville vika av till vänster för då hade vi kommit hem fortare men självklart skulle vi gå den långa promenaden...



Albin knatade glatt rakt fram. Han älskar långpromenader...




När jag kom hit blev jag stressad för det var här jag hörde de första skotten från skjutbanan igår...



Vi var tvungna att invänta matte som blev tvungen att ta en omväg för att kunna ta sig fram med elrullstolen...



Och här står vi utanför Ica. Matte skickade in Robban för att köpa lök och citroner som hon glömde igår



Det var ett himla liv på den där motorcykeln.....



Det tog tid det här. Lika bra att lägga sig ner. Inte nog med att det blev strul i kassan med kunden som stod före Robban i kön. Dessutom träffade han en f.d arbetskamrat som han var tvungen att prata med...




När vi efter många om och men äntligen var hemma så tog Robban Albin med sig för han skulle klippa gräsmattan hemma hos sig...


Albin gillar att vara ute i trädgården och kolla på allt som händer i omgivningen...












Vilar efter kvällsmaten...Snart dags för en promenad igen..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar