"Twingly statistik"

tisdag 31 augusti 2021

Promenader som vanligt....

 



Igår kväll lämnade matte in statistiken till caféet. Snälla Lena kom ut med korv till mig. Så gott! Vi fick också med oss en bit entrecote som Albin och jag fick dela på idag. Den var ännu godare än korven..








Det är inget fel på hans syn i alla fall. På mycket långt avstånd går en mindre hund och den missade han inte förstås..





Så intressant...




Vilopaus...



Kan jag sätta mig här eller kommer det någon? Albin vill inte ha åskådare när han utför sina toabestyr. Fånigt! Jag bryr mig inte ett dugg om det, utan jag sätter mig precis var som helst om det tränger på...



Undrar vem som har varit här?





Matte var tvungen att köpa frukt o grönt och lite annat som saknades...





Det här ser då inte riktigt bekvämt ut





Det är väl snart dags för kvällspromenaderna kan jag tro...Matte ska först ta hand om tvätten som nu är torr. Det har varit riktigt skönt väder idag...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar