"Twingly statistik"

fredag 19 augusti 2016

Albin bortrest....saknad...






Matte hade tvättstugan i morse igen. Vi gick morgonrundan när hon hade laddat maskinerna....








Och vid elvatiden åkte vi till Ica Maxi för matte skulle storhandla. En timme tog det innan de var klara och då höll Albin på att somna..Jag hade ju fullt sjå med att vakta bilen..

Vi gjorde ett stopp vid djurbutiken också för inköp av katternas favoritmat och då främst Leos som nästan bara äter blötmat. De får den här maten till kvällen...















Rastrunda innan lunchen......


















Efter lunch packade Robban. Han tar med sig Albin och åker till Kungsör och blir borta tills på onsdag för han ska inte vara hos sjukgymnasten förrän på torsdag.....

Det var faktiskt matte som kom med förslaget för hon tycker att Robban behöver miljöombyte. Det är jobbigt att ha ont och gå sjukskriven så ofta och så länge......





Albin gillar att åka bil


...och det är kul att sitta i framsätet tycker han



Robban skulle ställa bärgningsbilen i Huddinge så då tog han sin egen bil på släp och åkte sedan direkt därifrån till Kungsör....Praktiskt!




Nu är ekipaget klart....





Jag satte mig i skuggan för fy så varmt det var i solen.....

Robban ringde sedan från Huddinge. Där ösregnade det och här har det varit uppehåll och solsken hela dagen....Det är bara fyra mil emellan men regnet tycks inte hitta hit för det har inte kommit många skurar hos oss men det skulle verkligen behövas....



Både matte och jag kommer att sakna Albin jättemycket men jag tror faktiskt att Iris saknar honom mest. Hon verkar ledsen tycker jag....




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar