"Twingly statistik"

måndag 29 augusti 2016

Ösregn...slappardag----



Regnet vräkte ner när vi gick morgonrundan så jag kunde inte gå på toa för jag hatar att bli blöt. Matte tvingade mig runt men jag gjorde ingenting så det var bara att gå hem och hoppas på att regnet skulle avta. Vi var helt dyngsura båda två. Det klarnade upp efter någon timme så då gick vi ut igen. Jag går inte gärna i blött gräs  heller men jag blev tvungen för nu kunde jag inte hålla mig längre...













Klockan elva skulle jag gå förmiddagspromenaden och då var det dags för Albins morgonrunda så vi gick tillsammans igen...Snacka om sjusovare....

















Robban skulle handla som vanligt. Vi kollar in en liten dvärgpudel som sitter bunden utanför butiken



Han verkar lite orolig



Och där är en amstaff som tydligen har trampat på något. Han haltar och verkar ha ont i tassen....Det ligger ju trasigt glas överallt så det är mer konstigt att inte fler hundar skadar sig...






Albin känner sig stolt när han får beröm. Han skötte sig så fint när en hund passerade förbi oss på gångvägen




Bara två smågrabbar i skateparken. Inte så konstigt för nu duggregnar det igen




Nu är vi på väg till garaget. Matte ska få skjuts till hälsokostbutiken




Garageporten krånglar visst....




Som vanligt är jag inte speciellt samarbetsvillig när jag ska in i bilen....









Det har varit en riktig slappardag men jag tror att jag tar en tupplur igen i alla fall















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar