"Twingly statistik"

onsdag 10 augusti 2016

Stormvindar....godis....hundmöten...





Om de blåste rejält igår så har det blåst riktiga stormvindar idag



På morgonrundan kom Timo ikapp oss tillsammans med sin husse



Jag blev jätteglad och rusade fram





....men det var inte Timo som jag blev glad över att se utan hans husse för han ger mig alltid lite godis



Timo kände nog att både jag och Albin brukar pinka vid det här trädet....





Jag var tvungen att lukta jag också...














När vi kom hem och matte hade fixat de vanliga morgonbestyren så bakade hon en äppelpaj igen. Det doftar så gott men det är inget som vi får smaka....

















Klockan var väl närmare elva när Albin kom hem efter sin så kallade morgonrunda








Bilder från senare promenader under dagen....



Här väntar vi på Robban





Här brukar vi aldrig stanna så det är bäst att undersöka platsen och passa på att revirmarkera här



Är det månne Robban som kommer nu?






Här väntar Albin in matte och mig




En lång trädgren hade blåst ner och låg tvärs över  gångvägen. Robban  puttade undan den....Det låg massor av nedblåsta grenar inne i skogsdungen...



Albin fick beröm för att han var så duktig när labradoren passerade förbi



Jag har hittat en mycket intressant doft som måste undersökas mycket noga



Då får Albin plötsligt för sig att han ska busa med mig men se det är inget som jag gillar...






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar