"Twingly statistik"

lördag 27 juli 2019

Längre morgonrunda....balkongförbud....




Robban tog en längre morgonrunda med oss i morse innan den värsta värmen hade slagit till...







Det är svårt att veta var man ska ligga då det är så varmt överallt. Och härmapan Iris ska förstås alltid göra likadant  som jag gör



Leo hade också svårt att finna ro. Här är han utslagen under bordet där jag brukar ligga


....men det är svalast på golvet. Ligger precis så att golvfläkten blåser på mig. Skönt!




Iris gick ut på balkongen men blev inte långvarig där


Albin skulle förstås vara där ute men han fick balkongförbud av matte när hon såg honom stå med båda framtassarna i vattenskålen. Det är alldeles för hett där ute...



Besviken Albin för att han inte får vara på balkongen men han verkar inte förstå faran med att ligga stilla i den extrema värmen



Iris tog ett klokt beslut. Hon la sig på fönsterbrädan ovanför luftrenaren eftersom den blåser uppåt och rakt på henne







Robban tog en kortare promenad med oss innan han och Lena tog tåget till Stockholm. Det är smidigare med tåget när man bara ska vara i city. De ska bo på hotell och just nu tror jag att de är på en finare restaurang och äter middag. I kväll ska de på Gyllene Tiders konsert på Stadion. Robban fick biljetterna av matte på sin födelsedag eftersom hon visste att han gärna ville gå på avskedsturnén...





Albin är ute för att kissa...



 ..och det är jag också men det tar alltid längre tid för mig att hitta en bra plats eller rättare sagt så glömmer jag bort vad jag ska göra

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar