"Twingly statistik"

fredag 19 juli 2019

Varmt...luktsinne...




Matte blev lite irriterad på mig idag för jag tvärstannade när jag fick upp vittringen på något riktigt intressant...


...och det hände flera gånger att jag bara stannade för att undersöka någon doft




Matte säger att Albin aldrig gör så att det blir tvärstopp. Nu är det så att han tycker att det är roligare att trippa bredvid elrullstolen än vad jag tycker och dessutom vill han inte använda sitt luktsinne lika mycket som jag vill







Han väntar tills matte stannar. Hon ser när han behöver ta en paus. Här behövde han tydligen käka lite gräs



Lite stretching på gång


Det var väldigt varmt idag så det blev många vilopauser i skuggan för honom



...och dessutom fick han bara en långpromenad på förmiddagen eftersom det är så varmt



Nästa vilopaus...



....lika bra att lägga sig ned










Trots värmen ska han envisas med att ligga ute på balkongen...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar