"Twingly statistik"

torsdag 28 januari 2016

Stormvindar...sjöar....orättvist



Det är mindre insjöar överallt nu.....




...och idag blåste det stormvindar



Matte var tvungen att linka iväg till närbutiken för att posta några försändelser. Jag brydde mig inte ett dyft om att det stod två andra uppbundna hundar och skällde ut mig. Det luktade så gott från pizzerian intill så jag hade fullt sjå med att insupa doften....Snacka om att jag blev hungrig. Tur att vi skulle hem till lunchen...



Matte har för övrigt bara tagit kortare rundor med oss idag och det för att inte överbelasta sin onda fot....




Albin fick leta upp godis som matte hade slängt ut på marken. Så himla orättvist för det får aldrig jag göra. Matte  säger att jag måste tänka på vikten men hon har i alla fall lovat att fixa ett korvträd åt mig snart....Hoppas verkligen att det blir i morgon för nu har det gått flera månader sedan sist.....




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar