"Twingly statistik"

måndag 4 januari 2016

Titta, det snöar.....



Robban följde med på morgonrundan i morse när han kom från jobbet. Han var jättetrött för han har ju jobbat sedan fredag morgon så efter rundan var han tvungen att sova. Det hade varit en hel del att göra under den senaste natten...



Klara för att gå ut på morgonrundan även om det är lite tidigt för Albin






Det är -5 grader men vindstilla så det känns riktigt varmt ute men det ändrade sig senare på dagen....




Albin blev glad över att få träffa Robban igen....


















När Robban hade sovit klart vid tvåtiden gick vi en längre promenad. Då hade det snöat en hel del på förmiddagen men nu blåste det igen...Vi blev förstås jätteglada över snön, ja inte matte förstås som inte alls gillar vinterns kyla och halka....


Det är skönt med täcke...




Matte hade ett ärende i närbutiken så det blev ett kort stopp där....



Vid butiken mötte vi en granne som slog följe med oss hem. Måste säga att Albin har blivit riktigt modig. Han har varit så skygg och avvaktande mot människor och då främst karlar men under den här promenaden så hälsade han på ett par stycken som Robban kände och som stannade och pratade med honom....Riktigt kul att se faktiskt....









Usch, nu gruvar jag mig för kvällsrundan. Man vet ju aldrig om det smäller igen. Helst vill jag inte gå ut men jag vet att jag blir tvungen till det....



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar