"Twingly statistik"

fredag 13 maj 2016

Glatt besked....piggare...fredag 13:e






Nu tycker jag att matte får skärpa sig. Ingen korv i trädet idag heller. Det är ju evigheter sedan sist.....



Käkade lite gott gräs i stället....











Robban åkte till sjukgymnasten idag. Matte följde med och de tog bussen strax före klockan elva. Matte skulle handla på Ica Maxi under tiden medan Robban var på rehabträning. Sjukgymnasten hade positiva besked till Robban. Han hade tillgång till svaret på kontrollröntgen som Robban gjorde för någon vecka sedan. Alla skruvar och plattor sitter som de ska och han har full rörlighet i nacken så nu är Robban arbetsför från månadsskiftet maj/juni men innan dess ska han genomgå en intensiv träning hos sjukgymnasten med början på måndag. Robban blev förstås jätteglad över detta besked.














När de äntligen kom hem gick vi ut på en längre promenad



Albin fick syn på ett pyttelitet kryp



Och här känner han doften från grannarna som grillar....Det doftade verkligen jättegott





Robban och Albin väntar in matte och mig medan jag är på toa...




Jag känner mig piggare idag och för ovanlighetens skull så rusade jag också upp på grässlänten vid skateparken...



...annars är det ju Albin som jämt rusar runt på slänterna












Jag passar på att vila mellan promenaderna...




...och här ligger Albin utsträckt på Robbans säng











Enligt skrock sägs det att fredagen den 13:e är en otursdag men ännu så länge har vi klarat oss bra, peppar, peppar....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar