"Twingly statistik"

lördag 28 maj 2016

Sprätta....loppis....födelsedag




Jag blev jätteglad när jag fick syn på Robban utanför huset men han var på väg till garaget. Han åkte för att träffa sina kompisar i Kungsör....




Matte tycker att jag ligger i lä när det gäller att sprätta med bakbenen om vi jämför med Albin som tar i för kung och fosterland varje gång... 










Förmiddagspromenad......


Jag trodde inte mina ögon när vi gick förbi idrottsplatsen vid elvatiden och såg alla bilar och människor. Det var det årliga Estö-loppisen....









Det var hur mycket folk som helst. Det kom bara fler och fler och fler...Jag såg några hundar som blev skraja av allt ståhej och trängsel.  

Vi gick bara innanför entrén för matte skulle kolla på några växter som fanns till salu där men matte hade inga kontanter så hon handlade inget....








När vi sedan gick förbi vid 16-tiden var allt borta. Bara en bil och en massa fåglar fanns där...





Fåglarna hittade nog en hel del att stoppa i sig....















Matte säger att Albin mest har gått med nosen i marken på varje promenad.....





Det finns faktiskt många spännande dofter överallt




Jag tror att Albin kollar efter om Robban kommer men han lär inte få träffa honom förrän i morgon...













Till slut vill jag passa på att gratta Nicklas, Carinas son och mattes yngsta barnbarn som fyller 20 år idag. Han ska fira födelsedagen med middag hos sin pappa och tillsammans med sina kompisar.

Carina jobbar som vanligt. Hon har en dagskörning till Västerås så hon är inte hemma förrän i kväll.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar