"Twingly statistik"

onsdag 25 maj 2016

Löptävlingar....omväxlande väder...





I morse hade de ställt upp bord och gjort en målgång på vår gångväg. Skolbarn skulle tydligen ha någon löptävling men de hade inte börjat ännu.....



Iris och jag kollar på ett par hundar som passerar förbi








Promenad innan lunch...



Här hittade jag en väldigt intressant doft. Jag kunde knappt slita mig därifrån




Hönorna var ute och spatserade i det sköna vädret




Och här fanns det massor av skolungdomar. Det är tydligen ett terränglopp de genomför. Målet är intill skateparken....


Det kommer bara fler och fler ungdomar....



...och snacka om cyklar, hur många som helst och överallt står de eller ligger slängda på marken. Det här är bara en bråkdel som syns...











Vi har precis kommit in från en kortare rastrunda, först Albin och sedan var det min tur. Tack o lov hann vi in innan det började regna.....


Är mätt och belåten






Albin vilar i sin dagbädd




Iris bryr sig inte om att regnet skvätter på henne



Leo tror att han har gömt sig...

Praktiskt med svart matta. Den behöver dammsugas ser det ut som. Det är inte bara vi hundar som fäller mycket nu. Det gör även Leo....











Robban åkte in till Stockholm på eftermiddagen för att byta sin telefon. Han hade fått fel iPhone 6. Han skulle ha 64 GB men hade fått 16 GB.

Dessutom hämtade han ut bärgningsbilen som har varit på service för att ta den hit till Nynäs. Han ska ju börja jobba på tisdag efter den långa sjukskrivningen. Han är väl på hemväg nu kan jag tänka mig. Praktiskt att kunna bärga sin egen bil så att han får hem den samtidigt.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar