"Twingly statistik"

torsdag 19 maj 2016

Långpromenad...däck...spel...



Matte var på Ica Maxi i morse igen. Hon skulle handla inför helgen medan Robban var hos sjukgymnasten.

När de kom hem gick matte och jag en långpromenad längs Gröndalsviken.



Det var riktigt skönt väder, lagom varmt eftersom det fläktade en del




Vi tog en vilopaus när vi var halvvägs




Kan vi inte gå nu?



Fin utsikt





Och vem kommer där om inte min kompis Timo



Timo älskar att bada så han hade tagit ett dopp




Jag blev rätt så trött av promenaden 









Robban beställde nya sommardäck genom sin arbetsgivare igår och de levererades redan idag till arbetsplatsen. Då  arbetsgivaren var på annan ort så fick Robban åka till jobbet och hämta sina däck eftersom de låg utanför kontoret. Han tog med sig Albin ....


Albin blev så glad när han äntligen fick åka bil. Det är ju cirka  två månader sedan sist


Han älskar verkligen sin plats i bilen


Nya däcken ska på i morgon











Jag var på balkongen när jag såg Albin och Robban komma tillbaka








Jag blev jätteglad för jag har saknat Albin



Nu var det Albins tur att vara trött












Promenad innan kvällsmaten


Vad är det som prasslar månntro ?



Jo, det är en ekorre som springer där på marken



Jag blev eld och lågor medan Albin inte brydde sig ett skvatt. Självklart fick jag inte springa efter ekorren fast jag så gärna ville...




Nu händer det visst något med bygget av utegymmet






Albin ville se vad som fanns i gropen















Idag fick Leo ett nytt spel framför sig på Robbans iPad. Han ser först lite misstänksam ut...



...men han blev snart intresserad



...på den ena halvan av skärmen är det en prick som rör sig, på den andra en mus. Leo tyckte att det var roligare med pricken




närsynt?




Att spela spel blir man trött av





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar