"Twingly statistik"

onsdag 11 maj 2016

Lagom skönt....dopp igen






I morse blåste det ganska så friskt och det var skönt att det inte var lika varmt längre som det har varit de senaste dagarna. Under dagen har tempen varit på 16-17 grader och det är perfekt tycker både jag, Albin och matte....








Vi kunde ta en längre promenad innan lunch.....






Nu pinnar Albin på för han vet att han kanske kan få ta ett dopp i viken när vi går åt det här hållet




Vi tog en kort vilopaus och kollade på utsikten




....men Albin ser måttligt intresserad ut



Det blåste fortfarande friska vindar och det var riktigt skönt



...och så skulle Albin få sitt efterlängtade dopp. Jag håller mig på behörigt avstånd från allt vatten. Det är inte min grej...




...men Albin plaskade glatt runt i vattnet











Trodde aldrig att han skulle få nog




...men till slut kunde vi fortsätta. Jag hittade några väldigt spännande dofter














Promenad före kvällsmaten



Det här var intressant




...och där bakom buskaget spatserar de fyra hönorna omkring




Ett kort stopp vid närbutiken för Robban var sugen på choklad. Han gillar inte den mörka chokladen som matte äter så den får hon ha för sig själv...





Albin vill nog också att Robban ska komma så att vi får gå hem och äta någon gång för det ville jag...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar