"Twingly statistik"

tisdag 17 maj 2016

Gräs....ekorre...maskrosor..minnen





Det är så gott med nytt fräscht gräs och det växer verkligen fort nu...





Medan Robban var inne i butiken för att köpa yoghurt kollade vi på två pudlar som sprang omkring  och skällde i trädgården mittemot. Nää, de var inte arga utan de lekte glatt med varandra och de såg verkligen ut att ha kul... 




Oj, nu försvann de visst bakom huset...





Alltså, i det här trädet finns det alltid en ekorre som retar mig och idag var inget undantag. Han sprang som en dåre upp och ner och hoppade mellan grenarna....Minst sagt  frustrerande



....och jag undrar verkligen om det här gymmet blir klart denna sommar. Det händer inte mycket precis...




Albin väntar in mig medan jag var på toa....




Albin gillar också det goda gräset fast han äter inte lika mycket som jag gör




Maskrosor växer precis överallt. Här på asfalten utanför vårt garage












Både matte och Robban, ja även katterna och då framför allt Iris saknar denna underbara tjej som skulle ha fyllt sju år idag. Tyvärr tog en aggressiv cancer hennes liv alltför tidigt.....


Vera

17/5 2009  - 26/5 2013

Genom sorgens mörker
lyser minnenas ljus



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar