"Twingly statistik"

fredag 20 maj 2016

Ungar...hundar...stolpar...




En hel skolklass kom och sprang förbi mig när vi var ute på en sen morgonrunda strax efter åtta. Jag känner mig inte helt säker när det kommer en massa stojiga och högljudda ungar så jag höll koll på dom...


Äsch, nu kommer det ett helt gäng till. Tar det aldrig slut?











Idag var det mattes tur att hämta ut ett paket



Nu skämmer Albin ut sig igen. Han fick syn på Timo och hans husse 




Timo ligger och vilar i gräset



...men så fort han reste sig upp satte Albin igång. Timo ignorerar honom helt...



Ja, Albin lugnade sig så småningom...




Vi mötte det här gänget igen och då höll sig Albin lugn i alla fall





...och så var det det här med stolpar





...matte hjälpte mig inte förstås. Det tog en liten stund innan jag kom på hur jag skulle komma på rätt sida..








Snacka om att jag blev glad när jag hörde Carinas buss och sedan fick syn på henne nedanför balkongen...






Albin var också tvungen att komma ut och kolla



Matte gick ut med mig så jag fick hälsa på Carina. Hon skulle på ett jobb inne i Stockholm men kom förbi för att hämta något av matte....

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar