"Twingly statistik"

måndag 16 maj 2016

Trött....asfalt....Albin i soffan





Nu är jag trött även om jag inte har gjort något speciellt idag. Visst, jag har vaktat hemmet medan matte och Robban var borta i ett par timmar. 

Robban var på hårdträning hos sjukgymnasten så nu lär han få träningsvärk i stället.

Matte var under tiden på Ica Maxi. Hon skulle inte handla så mycket men det fattas ju alltid något i skåpen.












Ut på promenad





Vi väntar på matte som kastar en massa förpackningar i sopcontainrarna






Vi fick ta en genväg över skateparken då de höll på att asfaltera på gångvägen. Albin gillade förstås att kuta runt på ramperna....




Han var även intresserad av asfaltläggarna. Det var inte jag....





Kollar in två labradorer som kommer emot oss...Äsch, de vek av åt ett annat håll när de fick syn på oss...













Vi blev alla väldigt snopna när vi såg att Albin låg i soffan. Det är premiär. Förut har han hoppat upp någon gång men  snabbt hoppat ner igen men nu låg han kvar där i cirka en halvtimme....Han tar sig mer och mer friheter och det är ju kul....









...men sedan övertog Leo och jag soffan och så var det som vanligt igen


















Matte kollar på derbymatchen AIK - Djurgården. Tyvärr leder AIK med 1-0 efter första halvlek. DIF har en lite tunn trupp eftersom flera nyckelspelare är skadade men de får väl kämpa på...
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar