"Twingly statistik"

onsdag 30 augusti 2017

En ganska händelselös onsdag




I morse fick matte själv ta morgonrundorna med oss för Robban var upptagen med annat. Han skulle hjälpa en kompis som skulle ta lastbilskort och behövde någon som kunde köra den lånade lastbilen från Västerås till Örebro där han skulle köra upp. Killen klarade kortet och det var ju himla skönt för honom.



Här är jag i valet och kvalet om jag ska sätta mig eller inte men jag valde sedan en bättre toaplats.....

Matte tog rundan med mig först eftersom jag vaknar mycket tidigare än vad Albin gör.





.......står snällt och väntar medan matte plockar upp efter mig



Albin är ute på sin morgonrunda



Han hör en hund som skäller men ser inte någon..



Albin är mycket uppmärksam på allt som rör sig och här stirrar han ut en karl













Det var faktiskt riktigt skönt ute på balkongen. Matte läser förstås som vanligt



Iris och hennes ampellilja som hon ofta tuggar på



Leo har varit ovanligt lugn idag













När Robban kom vid lunchtid tog vi en längre promenad




Här väntar jag in Albin som har lagt sig i skuggan för att vila




....och nu är det Albins tur att vänta på mig för jag hittade några mycket intressanta dofter som måste undersökas






Kollar in ett helt led med skolbarn. Tack o lov gick de åt ett annat håll



...medan Albin kollar på Robban och undrar vad han vill?




...lite stretching innan vi gick vidare















Kom nyss in från rastrunda innan kvällsmaten





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar