"Twingly statistik"

söndag 13 augusti 2017

Mycket trött....regn




Igår var vi ute med Robban hela dagen igen



Strax innan vi skulle åka hem till kvällsmaten så kom det en ordentlig regnskur....



......så vi gick in i huset. Albin sprang förstås rakt fram till Lenas son som tittade på TV. De är bästa polare





...medan jag gick runt och kollade om någon hade spillt något ätbart på golven men jag hittade tyvärr ingenting





Jag var dötrött så efter kvällsmaten somnade jag direkt i soffan. Matte påstår att jag snarkade men det tror jag knappast....Tre hela dagars uteliv tar på krafterna










På förmiddagen idag skulle Robban till Ica Maxi och eftersom matte inte har varit utanför dörren på tre dagar så följde hon med. Hon behövde i alla fall grönsaker till tonfisksalladen som fick bli middag idag















På hemvägen började det att regna och inte lite heller så Robban och matte stannade till vid caféet för en fika och för att umgås med lite folk....














Robban gick nyss en runda med Albin och mig och då hade regnet upphört tack o lov.. Han och Lena är bjudna på kräftskiva så de är på väg dit nu....









Matte ska förstås kolla på matchen Norrköping - Djurgården. Hoppas att den inte slutar lika snöpligt som den föregående mot Malmö FF




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar