"Twingly statistik"

fredag 11 augusti 2017

Trött...repris på gårdagen





Alltså, jag var jättetrött i morse. Det måste ha varit all frisk luft som jag fick i mig igår och vad ska jag inte vara i morgon eftersom jag har varit ute med Robban hela dagen idag också, ja ända fram tills kvällsmaten?







Jag vill att Robban ska klappa mig för har han börjat så vill jag inte att han ska sluta





Jag har vaktat tomten idag också. Så fort någon har kommit för nära staketet har jag sagt till



Tycker att de ska vara glada att någon håller koll på omgivningen....



...i stället för att få en tillsägelse av Robban så fort jag säger till. Inte undra på att jag blir sur









Vi åkte hem vid 16-tiden idag också för att äta. Till skillnad från igår så hade matte lagat middag som hon bjöd Robban på. Det blev fläskkotlett i ostsås.....ja, han fick potatis och grönsaker till förstås












När vi hade ätit vår kvällsmat tog Robban med sig Albin igen. Nu skulle han hem till Lenas föräldrar .....





Jag låg en stund ute på balkongen bara för att matte satt där och läste som vanligt. Nu är hon klar med boken, Arton grader minus som hon sträckläste. Boken var riktigt obehaglig och ruggig bitvis men välskriven och svår att lägga ifrån sig. Matte gillar den här författaren och hoppas att han kommer att skriva fler böcker i serien om polismannen Fabian Risk




















Leo har hittat ett nytt ställe att sova på och det är bakom TV:n men det kan ju knappast vara så skönt men han har legat där mer eller mindre hela dagen säger matte...Knepig katt.....










Nu kan jag bara vänta på att Robban och Albin kommer tills det är dags för kvällsrundan. Igår kväll följde Lena med och då gick vi en ny runda....



Alltid intressant att komma till en ny plats



...och det tycker framför allt Albin som gillar omväxling







...massor av spännande dofter hittade jag förstås


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar