"Twingly statistik"

onsdag 9 augusti 2017

En ganska så trist onsdag....




Matte har inte haft tvättstugan på länge på grund av svårigheterna med att gå men i morse var hon tvungen för hon behövde tvätta sängkläder. Hon körde tre maskiner samt maskinen här i lägenheten så det tog sin lilla stund innan hon var klar med allt. 




När inte Albin får pussa mig så ska han hålla på och greja i huvudet på mig. Matte sa att vi skulle ut och åka så jag väntar på att hon ska bli klar någon gång även om jag nu inte är så förtjust i bilåkning precis..




På väg till bilen för en inköpsrunda igen





Här är vi på Ica Maxis parkering. Det finns en hel del att kolla på medan vi väntar. Förutom mat skulle matte till apoteket och sedan stannade vi till vid Jysk också.
















Matte och jag är ute på en promenadrunda. Senare gick Robban en längre promenad med mig och Albin...













Iris ligger ofta i fönstret och kollar efter Albin men han är med Robban






......och myser ute i trädgården


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar